ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Με ποιους τρόπους μπορώ να αγοράσω κάτι;

Έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε την αγορά σας μέσω της ιστοσελίδας μας ή τηλεφωνικά στο (+30)2221093809 από τις 10:00 πμ μέχρι τις 16:00 μμ, ή με επίσκεψη στον χώρο μας κατόπιν ραντεβού.

Ειναι τα προϊόντα σας αυθεντικά;

Όλα τα προϊόντα μας είναι αυθεντικά, ελεγμένα από έμπειρη ομάδα και πιστοποιημένα με υπογεγραμμένο έγγραφο από τον κάτοχο του προϊόντος.

Υπάρχει κάποιο κατάστημα έκτος από το e-shop οπού μπορώ να δω και να δοκιμάσω τα προϊόντα σας;

Υπάρχει κάποιος χώρος που βρίσκονται τα προϊόντα ο οποίος αν και δεν είναι κατάστημα είναι επισκέψιμος κάθε μέρα από τις 10:00 πμ μέχρι τις 16:00 μμ έκτος Σάββατου/Κυριακής.(Ρωτήστε μας για λεπτομέρειες)

Τι εννοείτε με τα “Αχρησιμοποίητο”, "Πολύ Καλή”, “Καλή” and “Ικανοποιητική” κατάσταση στα προϊόντα;

Όταν στο προϊόν αναγράφεται: “Αχρησιμοποίητο” εννοούμε ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ και κάποιες φορές έχει και ετικέτα αγοράς. Όταν αναγράφεται "Πολύ Καλή” κατάσταση εννοούμε ότι έχει ελάχιστα σημάδια φθοράς, σχεδόν μη ορατά. “Καλή” κατάσταση εννοούμε ότι υπάρχουν σημάδια φθοράς τα οποία αναγράφονται στην περιγραφή του προϊόντος και τα οποία μπορούμε να εξηγήσουμε με περισσότερες φωτογραφίες και λεπτομέρειες αν μας ζητηθεί. “Ικανοποιητική” κατάσταση εννοούμε ότι έχει αρκετά σημάδια φθοράς. Στην περιγραφή του προϊόντος αναγράφονται και πάντα, μέσω email, μπορούν να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες.

Τι είδη δικών μου προϊόντων μπορώ να διαθέσω προς πώληση στο e-shop σας και με ποιον τρόπο;

Τα είδη που μπορείτε να διαθέσετε προς πώληση πρέπει να είναι είδη ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΝΩΣΤΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ (παπούτσια, τσάντες, αξεσουάρ) για τα οποία μας στέλνετε αρχικά φωτογραφίες με email. Εφόσον γίνουν δεκτά, υπογράφεται ένα συμφωνητικό μεταξύ μας με τους Όρους και το ποσόν που θα πάρετε αν πουληθούν. Το προϊόν μένει στην κατοχή μας για συγκεκριμένο-συμφωνημένο χρονικό διάστημα σαν παρακαταθήκη. Εάν πουληθεί σας ενημερώνουμε και αφού επιβεβαιωθεί η πώληση, σας στέλνουμε το συμφωνηθέν ποσόν. Αν δεν πουληθεί μέσα στο συμφωνημένο χρονικό διάστημα το προϊόν σας επιστρέφεται. Τα μεταφορικά και στις δυο περιπτώσεις βαρύνουν τον κάτοχο των προϊόντων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Στέλνετε τα προϊόντα σας σε όλο τον κόσμο;

Για την ώρα, τα στέλνουμε μόνο σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πόσο στοιχίζουν τα μεταφορικά;

Για να σας στείλουμε την παραγγελία σας, το www.overstyle.gr συνεργάζεται με την υπηρεσία ταχυμεταφοράς GT Elite (ACS Courier). Τα έξοδα αποστολής δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων, καθώς εξαρτώνται από τον τόπο παράδοσης και τις διαστάσεις κάθε αποστολής. Σε κάθε περίπτωση, οι χρεώσεις αποστολής υπολογίζονται και γνωστοποιούνται στον πελάτη στη σελίδα "Checkout" πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους. Εκεί υπάρχει ακριβής υπολογισμός της συνολικής τιμής αγοράς της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. Με την αποδοχή του πελάτη και την τελική αποδοχή από το overstyle.gr η παραγγελία ολοκληρώνεται. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Παράδοση προϊόντων, σύμφωνα με τους Όρους χρήσης.

Πόσες μέρες χρειάζεται το δέμα για να φτάσει σε μένα;

Εξαρτάται από τη χώρα και τον τρόπο αποστολής που επιλέγετε. Για παράδειγμα, εάν είναι εντός της Ελλάδας στην ηπειρωτική χώρα, διαρκεί περίπου 24 ώρες. Εάν είναι μέσα στην Ελλάδα αλλά σε κάποιο νησί, μπορεί να χρειαστούν περίπου δύο εργάσιμες ημέρες. Αν επιλέξετε express shipping στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κοστίζει περισσότερο, αλλά χρειάζονται περίπου δύο έως οκτώ τραπεζικές ημέρες. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα Παράδοση προϊόντων, σύμφωνα με τους Όρους χρήσης.

Μπορώ να έχω tracking number για να παρακολουθώ την αποστολή μου;

Ναι φυσικά μπορείτε. Θα σας σταλεί e-mail με ένα link μετά την παραγγελία σας.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Τι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Υπάρχουν τέσσερις τρόποι πληρωμής: 1) Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας στην Τράπεζα Πειραιώς 2) Με αντικαταβολή κατά την παράδοση 3) Με πιστωτική κάρτα 4) Με PayPal.

Ποια είναι τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού;

Για πληρωμές μέσω τράπεζας, τα τραπεζικά μας στοιχεία είναι: Τράπεζα Πειραιώς, ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 65 7914 7844 883, IBAN: GR77 0171 5790 0065 7914 7844 883, BIC/SWIFT: PIRBGRAA

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Επιστρέφονται χρήματα αν δεν είμαι ικανοποιημένη-ος με την αγορά μου;

Φυσικά και επιστρέφονται τα χρήματα αν δεν μείνετε ικανοποιημένη-ος, αρκεί να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 14 ήμερες από την ημερομηνία παραλαβής και να το έχετε στην κατάσταση και στην συσκευασία που το παραλάβατε. Τα χρήματα σας τότε θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε. Αυτό θα χρειαστεί περίπου 14 ήμερες από την ημερομηνία που θα το παραλάβουμε. Αυτό που χρειάζεται είναι να μας στείλετε ένα email όπου θα δηλώνετε την επιθυμία σας για επιστροφή.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του e mail μας [email protected] 24 ώρες/εικοσιτετράωρο ή μέσω τηλεφώνου (+30) 2221093809 από τις 10:00 πμ μέχρι τις 16:00 μμ εκτός Σάββατου/Κυριακής.

Γιατί να κάνω εγγραφή στα newsletter;

Είναι χρήσιμο να γραφτείτε στα newsletter γιατί με αυτόν τον τρόπο θα είστε άμεσα ενημερωμένη-ος για καινούργιες αφίξεις, πρόσφορες και ειδικές εκπτώσεις.

Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Εξαρτάται. Αν η παραγγελία έχει προχωρήσει και έχει χρεωθεί η κάρτα σας, ή έχει ξεκινήσει η αποστολή της, δεν μπορείτε να την ακυρώσετε, πάρα μόνο να επιστρέψετε το προϊόν αφού το λάβετε, με επιστροφή χρημάτων. Αν αλλάξετε γνώμη αμέσως μας στέλνετε ένα email και επικοινωνούμε μαζί σας άμεσα για να προχωρήσουμε στην ακύρωση εφ' όσον αυτό γίνει σε εργάσιμες ώρες. Θυμηθείτε το κόστος μεταφοράς είναι δικό σας.
Είμαστε Εδώ για να Βοηθήσουμε! Επικοινωνήστε μαζί μας

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι.

ΕΚΠΤΩΣΗ 10%
με την εγγραφή σου!

Μπες στα newsletters μας και κέρδισε το πρώτο σου εκπτωτικό κουπόνι...

Εξαιρούνται έκπτωσης: Hermès, Chanel, Dior, Louis Vuitton.

Με την εγγραφή σας συμφωνείτε με την Πολιτική Aπορρήτου μας.

Ευχαριστούμε πολύ!